poniedziałek, 29 lipca 2013

Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe Historie

Tytuł: Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe Historie
Autor: Rafał Kosik
Stron: 477
Wydawnictwo: Powergraph


Uwielbiam serię "Felix, Net i Nika". Przeczytałam wszystkie części, więc tę również musiałam dopaść. W książce jest osiem opowiadań. Cztery z nich (Tajemnica Krekokrada, Metoda Sześciopalczastego, Bardzo Senna Ryba oraz Ściema Smoczysława) były już publikowane. 

Trudno jest mi powiedzieć, o czym jest książka, bo każde opowiadanie jest o czymś innym. Z jednej strony, to chyba można czytać tę książkę nie znając poprzednich części, ale lepiej przeczytać najpierw poprzednie części, a później tę. 

Najnudniejszym opowiadaniem jest chyba "Tajemnica Krekokrada". Od początku wiedziałam, kim jest ten Krekokrad. Miałam ochotę je jak najszybciej skończyć, a czytałam tylko dla zasady. "Wysłannicy" mnie z początku nużyli, dopiero pod koniec zaczęło się robić ciekawie. 

Jeśli inne książki tego autora są tak, dobre, to muszę je koniecznie przeczytać.
Jeju, to chyba najkrótsza napisana przeze mnie recenzja. Trudno było mi napisać coś więcej, chyba że mówiłabym o każdym opowiadaniu osobno.

10/10





1 komentarz:

  1. Nominowałyśmy Twojego bloga do TVB Award :) Informacje na naszym blogu :) http://papierowemiasta.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń